۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
1403/02/08 پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد
پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد

       

 
 
 
 
 
پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد

این مؤسسه در راستای پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد و پیرو نامه شماره 307862/2 مورخ 17/10/1401 اقدام به پذیرش دانشجویان ممتاز از بین دانش­ آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه­ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در سال تحصیلی 1404-1403 می­نماید:

شرایط لازم:

               1- دانشجو پس از 6 نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی از نظر معدل کل نمرات جز 20% برتر دانشجویان هم­رشته-هم­ورودی خود باشد.

           2- پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک­بار امکان­پذیر است.

           3- آخرین مهلت فراغت از تحصیل برای متقاضیان بدون آزمون 31/06/1403 بوده و حداکثر در هشت نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شوند.

     · برای دانشجویان مهمان، انتقالی و یا تغییر رشته، مدت مجاز از ورود به رشته و یا دانشگاه اول تا دانش­آموختگی از رشته یا دانشگاه دوم، حداکثر هشت نیمسال است.

     · برای دانشجویانی که طرح کارورزی/کارآموزی بلند مدت مصوبه در دوره کارشناسی پیوسته خود شرکت کرده­اند، به تناسب دوره کارورزی سه تا دوازده ماه مدت مجاز حداکثر 10 نیمسال است.

     · برای دانشجویانی که در دوره کارشناسی پیوسته خود در دوره­های فرعی (گذراندن واحدهای درسی مازاد از سایر رشته­ها) شرکت کرده­اند، مدت مجاز حداکثر 9 نیمسال است.

    · برای خانم­هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود از مرخی بارداری بدون احتساب در سنوات با تأیید دانشگاه استفاده کرده­اند، مدت مجاز حداکثر 10 نیمسال تحصیلی می­باشد.

مدارک لازم:

    1- تکمیل فرم­های مرتبط با آئین­نامه استعداد درخشان (متقاضیان می­توانند با پیام دادن به آدرس estedad@daneshpajoohan.ac.ir فرم­های مربوطه را دریافت نمایند)

      2- تصویر پشت و رو کارت ملی، کلیه صفحات شناسنامه و یک قطعه عکس 4*3

      3- معرفی­نامه از دانشگاه مقطع کارشناسی پیوسته مبنی بر تأیید احراز شرایط آئین­نامه

      4- تصویر افتخارات علمی و پژوهشی (اختیاری)

      5- اصل و کپی مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)

متقاضیان می­توانند مدارک و مستندات خود را، حداکثر تا تاریخ 09/03/1403 به صورت حضوری به « کارشناس استعدادهای درخشان مؤسسه آموزش عالی دانش­پژوهان پیشرو» واقع در طبقه پنجم واحد 503 تحویل و یا به صورت غیرحضوری تصویر مدارک را به آدرس ایمیل estedad@daneshpajoohan.ac.ir ارسال نمایند. همچنین در صورت نیاز به دریافت هرگونه اطلاعات تکمیلی و ارتباط با کارشناس، می­توانید با شماره تلفن­های 16-03137779914 داخلی 506 تماس حاصل فرمایید.

تعداد بازدید: 301
امتيازدهي
ميانگين امتيازها:4 تعداد كل امتيازها:2

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
Powered by DorsaPortal