۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
امور دانشجویی
اطـلاعیه کمیته انضباطی

 

 
 
 
 
 
 
 
اطـلاعیه کمیته انضباطی

کمیته انضباطی مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو لازم می داند تا قبل از شروع برگزاری امتحانات پایانی ترم تابستان سال تحصیلی 1401-1400 نکاتی را به دانشجویان عزیز یادآوری نماید:

1- هر گونه استفاده از نوشتار غیرمجاز، به هر شکل، حتی در صورت عدم استفاده در پاسخنامه، در صورت رؤیت توسط مراقبین صورتجلسه شده و دانشجوی خاطی با حکم ثبت نمره 0.25 در امتحان مذکور روبرو خواهد شد. بنابراین دقت داشته باشید تا در زمان امتحان هیچ گونه جزوه و یا یادداشتی درکنار خود نداشته باشید.

2- هر­گونه استفاده از تلفن همراه در زمان برگزاری امتحانات تخلف محسوب شده و دانشجوی خاطی با حکم ثبت نمره 0.25 در امتحان مذکور روبرو خواهد شد. استفاده از تلفن همراه و یا تبلت به عنوان ماشین حساب ممنوع بوده و دانشجویان مهندسی در امتحاناتی که نیاز به استفاده از ماشین حساب دارند مجاز به استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت نیستند.

3- هر­گونه صحبت شفاهی بین دانشجویان در زمان برگزاری امتحان تخلف محسوب شده و دانشجوی خاطی با حکم شورای انضباطی توبیخ و این حکم در پرونده وی درج خواهد شد.

4- هر­گونه بر هم زدن نظم جلسات امتحان نظیر بلند صحبت کردن، مشاجره با مراقبین و یا دیگر دانشجویان و ... تخلف محسوب شده و دانشجوی خاطی با حکم شورای انضباطی توبیخ و این حکم در پرونده وی درج خواهد شد.

5- جا به جایی برگه امتحانی تخلف محسوب شده و نمره 0.25 در آن درس برای هر دو دانشجوی خاطی و توبیخ درج در پرونده به همراه خواهد داشت.

6- در صورتی فردی به جای دانشجو در جلسه امتحان حاضر شود، تعلیق از یک تا دو ترم با احتساب سنوات و احتساب نمره 0.25 برای آن درس به همراه خواهد داشت.

تاریخ:
1401/05/25
تعداد بازدید:
732
منبع:
امتيازدهي
ميانگين امتيازها:2 تعداد كل امتيازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal