اطلاعیه درباره ی امانت بین کتابخانه ای
به اطلاع کلیه دانشجویان عزیز می رساند که از این پس می توانید از خدمات بین کتابخانه ای استفاده نمایید. این خدمت به شما امکان می دهد کتاب های مورد نیاز خود را از کتابخانه های مختلف سطح شهر به راحتی دریافت کنید. متاسفانه با توجه به طولانی شدن درخواست ها و رسیدن ایام امتحانات، ممکن است درگیر افزایش تعداد درخواست ها بشوید.لطفا با تنظیم زمان بندی خود، کتاب های مورد نیازتان را به موقع سفارش دهید.
1. ثبت نام در کتابخانه مرکزی شهرداری: ابتدا باید به کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان مراجعه کنید و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید.
2. انتخاب کتاب از طریق سیستم امانت بین کتابخانه ای: پس از تکمیل ثبت نام، در سایت کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان وارد شده و از بخش امانت بین کتابخانه ای، کتاب مورد نظر خود را انتخاب کنید.
3. درخواست و تحویل کتاب: درخواست شما توسط مسئول مربوطه ارزیابی شده و کتاب از هر یک از کتابخانه های موجود در سطح شهر به امانت گرفته می شود و به کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان تحویل داده می شود.
4. دریافت کتاب: پس از اینکه کتاب مورد نظر تحویل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان شد، به شما اعلان داده خواهد شد و می توانید با مراجعه حضوری به این کتابخانه، کتاب را به امانت بگیرید.
یادآور می شود که:
· حتما کارت دانشجویی و کارت عضویت کتابخانه مرکزی شهرداری را به همراه داشته باشید.
· مدت زمان امانت کتاب و شرایط بازگشت آن را با دقت مطالعه و رعایت کنید.
· درصورت ایجاد هرگونه مشکل یا اختلال، با پشتیبانی کتابخانه مرکزی شهرداری تماس حاصل فرمایید.
آدرس: میدان امام حسین (ع)، خیابان باغ گلدسته، نبش هشت بهشت
تلفن تماس: 32239938-031
با اجرای این روند ساده، امیدواریم که دسترسی شما به منابع علمی مورد نیاز تسهیل شود و بهره وری تحصیلی شما ارتقاء یابد.
کتابخانه موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو