۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
واحد کتابخانه
سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران از 21 اردیبهشت ماه به مدت ده روز با شعار «با کتاب سلامتیم» از 10 صبح تا هشت شب به صورت حضوری در مصلی و به صورت شبانه روزی در بخش مجازی برگزار می شود. این نمایشگاه با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا به دو شکل فیزیکی در محل مصلی تهران و مجازی در سایت نمایشگاه به نشانی ketab.ir برگزار می‌شود.
 «خانه کتاب و ادبیات ایران» به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، در «سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» اقدام به توزیع بن اعتباری خرید برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشورنموده است.
-  استفاده از یارانه اعتباری «صرفا» در خرید غیرحضوری و از طریق سامانه فروش (کلیک نمایید)  امکان پذیر است. بنابراین عرضه و فروش کتب توسط ناشران در محل نمایشگاه، آزاد و به صورت "نقدی" شامل تخفیف ناشر خواهد بود.
-  سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان وطلاب  350 هزار تومان است که از این مبلغ  200 هزار تومان آورده دانشجویان وطلاب است و  150 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.
سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی 600 هزار تومان است که از این مبلغ  300 هزار تومان آورده عضو هیئت علمی و  300 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.
یارانۀ خرید کتاب (بن کتاب) به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می ­یابد، لذا برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست.
-  با توجه به محدودیت بودجۀ اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هر استان، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر اقدام نموده اند.
 جهت اطلاع بیشتر و ثبت نام به سایت  www.bon.tibf.ir مراجعه نمایید.
 
برای جست و جوی کتاب های دانشگاهی می توانید به نرم افزار کتابخانه (اینجا کلیک کنید) مراجعه نمایید و با جست و جوی کتاب مورد نیاز به اطلاعات تکمیلی پیرامون منبع دست یابید.
تاریخ:
1401/02/21
تعداد بازدید:
1737
منبع:
امتيازدهي
ميانگين امتيازها:4 تعداد كل امتيازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal