۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روابط عمومی
دومین هفته تجاری مسقط در اصفهان برگزار گردید

هفته تجاری مسقط در اصفهان یک رویداد تجاری است که در آن شرکت‌های عمانی و ایرانی با همکاری موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو و شرکت نصرالدولیه در شهر اصفهان برگزار می‌شود. این رویداد به منظور توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی بین دو کشور برگزار گردید.

در این رویداد، شرکت‌های عمانی و ایرانی با هم ملاقات کرده و از فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در دو کشور استفاده کردند. همچنین، در این رویداد نمایشگاهی از محصولات و خدمات شرکت‌ها و کارخانه‌جات ایرانی برگزار می‌شود که به تاجران عمانی فرصت می‌دهد تا با محصولات و خدمات جدید در ایران آشنا شوند.

در دومین هفته تجاری مسقط در اصفهان، که در تاریخ 6 خرداد ماه 1402 برگزار شد، حدود 40 تاجر عمانی و بالغ بر 50 برند ایرانی در آن شرکت کردند. این رویداد به عنوان یک فرصت برای توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی بین دو کشور مورد استقبال قرار گرفت.

در این رویداد، زمینه‌های همکاری دو جانبه ایران و عمان شامل صنایع مختلفی بودند، از جمله:

1- صنایع غذایی

2- صنایع گردشگری

3- صنایع ساختمانی

4- صنایع خودروسازی

5- صنایع الکترونیکی

6- صنایع دارویی

7- صنایع طلا و جواهرات

موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو با مشارکت گسترده در برگزاری و ارتقای کیفیت این رویداد سعی در حمایت همه جانبه از تولید کنندگان و فناوران خبره داشته و زمینه مشارکت دوجانبه جهت ارتقاء آینده درخشان دانشجویان خود را ایجاد میکند

تاریخ:
1402/03/20
تعداد بازدید:
1312
منبع:
امتيازدهي
ميانگين امتيازها:3 تعداد كل امتيازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal