اطلاعیه شورای انضباطی موسسه
 
 
 

مهمترین رکن هر واحد آموزشی، امتحانات پایانی آن محسوب می­گردد و با توجه به اهمیت دو چندان آن برای مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو، کمیته انضباطی لازم می­داند تا قبل از شروع برگزاری امتحانات پایان ترم، نکاتی را به دانشجویان عزیز یادآوری نماید و دانشجویان ملزم به رعایت مقررات و موارد ذیل بوده و در صورت تخطی از آن بر اساس گزارش مراقبین، برابر مقررات با ایشان برخورد خواهد گردید.

1- به همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه امتحانات تخلف محسوب خواهد شد و دانشجوی خاطی با حکم ثبت نمره 0/25 در امتحان مذکور روبرو خواهد شد. استفاده از تلفن همراه، تبلت و یا ساعت هوشمند به عنوان ماشین حساب ممنوع بوده و دانشجویان مهندسی در امتحاناتی که نیاز به استفاده از ماشین حساب دارند مجاز به استفاده از تلفن­های هوشمند و تبلت و ساعت هوشمند نیستند.

2- هر گونه استفاده از نوشتار غیرمجاز، به هر شکل، حتی در صورت عدم استفاده در پاسخنامه، در صورت رؤیت توسط مراقبین صورتجلسه شده و دانشجوی خاطی با حکم ثبت نمره 0/25 در امتحان مذکور روبرو خواهد شد. بنابراین دقت داشته باشید تا در زمان امتحان هیچ گونه جزوه و یا یادداشتی درکنار خود نداشته باشید.

3- هر­گونه صحبت شفاهی بین دانشجویان در زمان برگزاری امتحان تخلف محسوب خواهد شد و بر اساس گزارش مراقبین محترم، حکم صادر خواهد شد.

4- هر­گونه بر هم زدن نظم جلسات امتحان نظیر بلند صحبت کردن، مشاجره با مراقبین و یا دیگر دانشجویان و ... تخلف محسوب خواهد شد و بر اساس گزارش مراقبین محترم، حکم صادر خواهد شد.

5- جا به­جایی برگه امتحانی تخلف محسوب خواهد شد و نمره 0/25 در آن درس برای هر دو دانشجوی خاطی و توبیخ درج در پرونده به همراه خواهد داشت.

6- در صورتی که فردی به جای دانشجو در جلسه امتحان حاضر شود، تعلیق از یک تا دو ترم با احتساب سنوات و احتساب نمره 0/25 برای آن درس به همراه خواهد داشت.

شورای انضباطی مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو

تاریخ:
1403/03/20
تعداد بازدید:
123
منبع:
امتيازدهي
ميانگين امتيازها:0 تعداد كل امتيازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal